2024

pondělí 25. listopadu


Liberecká ODS www.ods.cz napište nám

Aktuálně:

15.3.2022

NOVINKY ODS

Více ]

28.2.2022

NOVINKY ODS

Více ]

21.2.2022

NOVINKY ODS

Více ]

17.1.2022

NOVINKY ODS

Více ]

19.11.2021

NOVINKY ODS

Více ]

archiv novinek ]


Aktuality:

22.11.2024

Veronika Vrecionová zamířila mezi zemědělce. Tématem bylo i zastropování dotací

Více ]

22.11.2024

Premiér Fiala k německým platům

Více ]

21.11.2024

Jezdil jsem na skateboardu. VIP lóže nejsou pro mě, říká Petr Fiala v Nosičích vody

Více ]

21.11.2024

Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů, ale i stavbu vysokorychlostních tratí v ČR

Více ]

21.11.2024

Premiér Fiala jednal se zvoleným předsedou Evropské rady Antóniem Costou

Více ]

20.11.2024

Je třeba stanovovat si odvážné cíle, nikoli říkat, že něco nejde, řekl Petr Fiala v debatě Deníku

Více ]

20.11.2024

Ministr financí Zbyněk Stanjura k rozpočtu v pořadu ČT Události, komentáře

Více ]

20.11.2024

Armáda ČR získá další tanky Leopard 2A4, vláda dnes projednala jejich nákup

Více ]

20.11.2024

Vláda podpoří povodněmi postižené sportovní organizace a firmy, rozšíří i pomoc podnikatelům obchodujícím s Ukrajinou

Více ]

19.11.2024

Modernizace vysokého školství: ODS přináší konkrétní řešení pro studenty i vědce, reaguje na konkrétní výzvy

Více ]


Jako jednička na kandidátce ODS ve volbách do Evropského parlamentu vystupuje současný europoslanec Jan Zahradil. Proč bychom ho měli volit? Co pro nás on a jeho ODS v Evropě zmůže? Ptejte se ve středu 3. června od 13 do 14 hodin! Je to na vás!
ukončen dnes 14:00

....Otázky a odpovědi

Dobrý den. Jaký resort by mělo Česko dostat v Evropské komisi? Kdyby to byla energetika, tak uvažuje ODS o Mirku Topolánkovi? A pokud sociální věci, tak o Vldimíru Špidlovi. Ráda bych to věděla, než půjdu k volbám. Děkuji.
Erika P., dnes 13:04

Odpověď vložena: dnes 14:01
Přál bych si, aby to opravdu byla energetika, to bude pro příští léta nejdůležitější resort. Důležitá je také oblast hospodářské soutěže, životního prostředí nebo rozšiřování EU. Sociální věci jsou méně důležitý resort, EU nemá skoro žádné pravomoci v oblasti sociální politiky, jen koordinační roli. Pro mě tedy Špidla ne. Pokud jde o jméno, vybíral bych ho až podle toho, jaký resort dostaneme. Nevím, zda by Topolánek o něco takového stál. Chce vést ODS do voleb a vyhrát a to se neslučuje s funkcí eurokomisaře. Hodina uplynula. Děkuji za otázky. Přijd´te v pátek a v sobotu k volbám, ODS má číslo 4. Nashledanou.

.Máte tušení kolik je státní dluh za rok 2007,2008 po t.z. reforměODS.
Jožo, dnes 13:03

Odpověď vložena: dnes 13:56
Tak aby to bylo jasné : nejvyšších hodnot dosáhl státní dluh za vlád ČSSD v letech 2002-2006, kdy jeho hodnota byla 30% vůči HDP. Za Topolánkových vlád v letech 2007 a 2008 se podařilo tuto hodnotu snížit na 29%, resp. 27%. Stačí ?

.Ty jsi HNUUUUUUUUUUUUPPPPPPPPPPPPP!!!!!
Honza, dnes 12:32

Odpověď vložena: dnes 13:53
Nápodobně.

.Dobrý den, když jsem požádal jednu místní organizaci v Praze o informace ke členství v ODS, ani mi neodpověděli. Když jsem požádal o vysvětlení "Jánský Vršek", odpověděli mi, že se na to podívají, ale již se neozvali. Když jsem požádal o vysvětlení pana Vodrážku, co myslíte, že se stalo. Nic. Také mi neodpověděl. Jak si to mám vysvětlit?
JanM, dnes 12:09

Odpověď vložena: dnes 13:53
Za to se omlouvám. A kde máte o členství v ODS zájem? Napište třeba na sekretariát ODS - olga.pavelkova@ods.cz a odkažte se na mě.

.Máte možnost ovlivnit situaci drobných podnikatelů? Případně jak?
Eva Blažejová, dnes 11:50

Odpověď vložena: dnes 13:51
Zabráníme daňové harmonizaci, která by znamenala nárůst přímých daní. Budeme prosazovat revizi celého balíku komunitárního práva, aby z něj zmizely nadbytečné a zbytečné předpisy. Budeme prosazovat dokončení jednotného evropského trhu především o volný pohyb služeb, který ještě brání našim podnikatelům působit v celé EU.

.Dobrý den, nebude ODS v rámci předvolební kampaně pořádat swingers párty po vzoru italské dovolené Vašeho předsedy? Je pravda, že vajíčkovou kampaň organizovali Mladí konzervativci? Co je na Vaší straně konzervativního, když vyznáváte volnou lásku a politické násilí? Děkuji za odpovědi.
Petr Dvořák, dnes 11:46

Odpověď vložena: dnes 13:48
První otázka : ne. Druhá otázka : ne, to je jen Paroubkův stihomam. Třetí otázka, první část : jsme také částečně strana liberální, ne jen konzervativní. Druhá část : politické násilí nevyznáváme a ohrazuji se proti tomu. Pokud vím, na mítincích ČSSD jsou to obrýlení svalovci mafiánského vzezření, kdo si tam hraje na soc.dem. ochranku a mlátí lidi - viz televizní záběry tv Prima.

.Běž do hajzlu, šašku.
karel, dnes 11:24

Odpověď vložena: dnes 13:45
Nápodobně.

.pane nebo soudruhu, jak Vás mám oslovovat? Nezdá se Vám, že opakujete ty samé lži, s nimiž jdete pokaždé do voleb? Nezdá se Vám že část Vašeho hesla "Máme řešení, místo strašení" už tady použila v minulých volbách do parlamentu jedna nejmenovaná strana? Tím mám na mysli: "Máme řešení...". Není Vám to jako postkomunistické straně v přebarvené do modrého hávu trapné? Vím že neodpovíte, ale přesto děkuji za odpověď
Miroslav - Liberec, dnes 11:18

Odpověď vložena: dnes 13:45
Opravdu neodpovím, není totiž na co. Dopustil jste se jen několika nepodložených slovních útoků, na než nemá smysl reagovat. Jen mi prosím neříkejte soudruhu - s KSČ(M) jsem opravdu nikdy neměl nic společného.

.Pane Zahradile, Jaká je politika ODS k Lisabonské smlouvě ? Váš předseda Toplánek mi přijde jako pokrytec. Když za „mrtvou“ označil LS prezident Václav Klaus bezprostředně po jednání Senátu dne 6.5.09, sklidil za to obrovskou kritiku od tehdejšího premiéra Topolánka. Lisabonská smlouva je mrtvá“, pronesl ve Varšavě na předvolebním sjezdu polské konzervativní strany. Nemění svá vyjádření podle toho, k jakému auditoriu hovoří ?
Tomáš, dnes 9:19

Odpověď vložena: dnes 13:43
Už jsem na to odpovídal. Lisabonská smlouva je kompromisem, pro nás nepříliš výhodným. Neřeší dlouhodobou budoucnost EU, pokračuje v nastoupeném federalizačním směru, v tomto ohledu je opravdu mrtvá. Nicméně neměli jsme takovou vyjednávací pozici, abychom dojednali lepší text. Proti nám stálo 23 zemí EU v čele s Německem, premiér nemohl využít právo veta kvůli postoji lidovců a zelených. Pokud lisabonská smlouva nakonec nevstoupí v platnost, nic se v EU nestane.

.Pane Zahradile, Oháníte se pravicovou rétorikou a v Evropském parlamentu jste hlasoval novou antidiskriminační směrnici, přinese ještě větší omezení osobních svobod, než veškeré dosavadní normy. Mimochodem mírnější český antidiskriminační zákon vetoval bývalý člen ODS prezident Klaus. Nejsou vaše slova a činy v rozporu ?
Tom, dnes 9:04

Odpověď vložena: dnes 13:40
V tomto případě jsem respektoval stanovisko poslanecké frakce. V desítkách jiných případů nikoliv.

.Na co ten klaun může asi odpovědět,vždyť je to šašek a zcela nekompetentí psychicky narušená osoba. To předvedl včera v Ostravě,ale od člena ODS se asi žádného moudra nedočkáme. Tom
Tom, dnes 3:11

Odpověď vložena: dnes 13:39
Tento příspěvek je dobrou výpovědí o pisateli samotném.

.Zatřást EP jste nedávno prohlásil pane Zahradil,jak si to konkrétně představujete?Pořád pobíháte po Dejvicích,na své pracoviště v Bruselu téměř nedocházíte.Máte prý přezdívku:mlčící vůl z Bruselu.Víte o tom?
Zdeněk, dnes 0:03

Odpověď vložena: dnes 13:39
Mluvil jsem o založení nové frakce v EP, která by mohla zatřást ztuhlým parlamentním prostředím, ovládaným dvěma velkými frakcemi eurolidovců a eurosocialistů, které si náramně dobře rozumí. Po Dejvicích pobíhám, protože tu bydlím. Moje účast na hlasování v EP je cca 80 %. Ta přezdívka je zábavná, kdepak ji vymysleli? V Lidovém domě?

.Dobrý den, já se ani ptát nechci, jen vás chci poprosit, abyste sebrali všechny síly a nedopustili vládu oranžových.to si nezasloužíme. Přece nenecháme stát zbankrotovat, jen aby oni mohli rozdávat podpory na všechno.
alena, včera 23:05

Odpověď vložena: dnes 13:35
Díky za podporu, je to přesně tak, jak říkáte.

.Dobrý pane Zahradile. Myslíte, že předčasný pád Topolánkovo vlády měl vliv na naše postavení v EU. A není to škoda, že se sociální demokracii neubránil a že ho v tom i ODS nechala. Jakou satisfakci by jste si představoval, když nyní na Parobka létají vejce je to pro vás znamení, že ani jeho lidi nechtějí. Závěrem vám přeji hodně štěstí ve volbách, a poslední dotaz nebylo by lepší, aby Česká republika získala víc dotací než nyní.
samotář, včera 22:33

Odpověď vložena: dnes 13:34
Paroubek dokázal, že stranický zájem je pro něj víc, než zájem tohoto státu. Jinak by totiž nechal Topolánkovu vládu dokončit předsednictví EU, protože si vedla dobře, a obnovil by politický boj až potom. Tím, co provedl, ale způsobil naší zemi ostudu a smetl ze stolu všechny kladné body, které jsme za dobu našeho předsednictví nahospodařili. Za to musí nést zodpovědnost a účet mu může být vystaven již tento pátek a sobotu ve volbách.

.Zdravím, zajímalo by mě jestli máte rád vajíčka? :-))
David Smrk, Liberec, včera 21:37

Odpověď vložena: dnes 13:31
Ani ne, skoro je nejím.

.Jaký máte evropský program? Nezajímá mě, co je na plakátech nebo co má v programu ODS, ale co vy budete prosazovat v EP. Děkuji.
Albert P., včera 17:54

Odpověď vložena: dnes 13:31
Můj program : založit v EP novou eurorealistickou frakci. Reformovat evropský rozpočet, snížit výdaje na společnou zemědělskou politiku. Rozšířit možnosti využívání peněz z evropských fondů v ČR. Udržet daně, sociální, zdravotní a penzijní politiku v pravomoci národních států. Zabránit zavedení evropské daně. Prosadit revizi komunitárního práva tak, aby zmizely zbytečné či nadbytečné předpisy. To je asi tak to hlavní.

.Dobrý den. Můžete mi sdělit, co zásadního bude EP projednávat v příštích pěti letech z pohledu Česka? Jak vlastně takové obrovské těleso funguje. Když přijde návrh zákona z Komise, tak kdo má k němu připomínky? Četl jsem, že schvalování jednoho předpisu v plénu trvá 8 minut. To je snad výsměch, ne?
Karel Čobaj, včera 17:52

Odpověď vložena: dnes 13:28
Nejdůležitější je evropský rozpočet na období po roce 2013, tedy celý finanční rámec Evropské unie, to bude velký kus práce. Jinak EP funguje podobně jako národní parlament. Legislativu navrženou z Komise, projednávají parlamentní výbory, v nich jednotlivé frakce a pracovní skupiny. Každý návrh má svého zpravodaje a stínového zpravodaje. Ve výborech se uplatňují pozměňovací návrhy. O konečné podobě legislativního aktu se rozhodne hlasováním na plénu, které je jednou za 6 neděl. Hlasování pak už jde opravdu rychle, protože vše je již dohodnuto předem.

.Dobrý den. Jak se díváte na probíhající kampaň? Mám dojem, že ta Vaše je stejně ubohá a neúčinná jako ta z dílny ČSSD. Kolik vás to jako stranu stojí?
Ondřej Hind, včera 17:50

Odpověď vložena: dnes 13:22
Na kampaň jsme vyčlenili 40 milionů Kč a tento rozpočet nepřekročíme. Problém je, že ČSSD nepřiznává všechny výdaje na kampaň. Tvrdí, že utratí stejně jako my, ale utratí alespoň dvojnásobek. Tečou tam tedy nějaké nepřiznané finanční zdroje.

.Dobrý den. Vůbec nechápu, proč ODS kandiduje do EP, když té instituci nevěříte, brojíte proti ní a chcete, aby EU fungovala na základě smluv z Nice. To tam jste proto, abyste z EU vzstoupili?
Radana, včera 17:49

Odpověď vložena: dnes 13:20
A to si myslíte, že když kritizujeme EU, nemáme právo kandidovat do Evropského parlamentu? Právě naopak. Nic tam neudělají ti, kteří se jen vezou s hlavním proudem, naplano žvaní a papouškují evropské fráze. Pokud jde o smlouvu z Nice, podle ní EU funguje docela dobře už pár let a klidně by s ní vystačila i nadále. Vždyt´podle této smlouvy jsme do EU vstoupili i my. A z EU vystupovat opravdu nechceme.

.Dobrý den. Opravdu si myslíte, že házení vajec není organizovaná záležitost? Já jsem přesvědčen, že je za tím ODS a její bojůvky. Utvrdil mě v tom rozhovor pana Langera v Právu, který byl vůči panu Paroubkovi tak nenávistný, až byl k smíchu. Kdyby ovšem nešlo o bývalého ministra vnitra.
Pavel Rimský, včera 17:46

Odpověď vložena: dnes 13:17
K smíchu je spíš stihomam pana Paroubka, který za vším vidí nějaké temné spiknutí. Chová se přesně jako předlistopadoví papaláši, kteří také za každým projevem nesouhlasu viděli rejdy ideodiverzních centrál, ještě si to dobře pamatuji. Ne, ODS za tím opravdu není. Hlavním pachatelem vajíčkových útoků na Paroubka je - světe div se - Paroubek sám. Tím, jak vypadá, jak se chová, jak mluví. Bohužel ten člověk to nikdy nepochopí, protože to přesahuje meze jeho chápání. Proto se uchýlil k vyvolávání nenávisti, hysterie a spikleneckých teorií. Ujištúji vás, že kdyby v čele ČSSD nestál právě tento zduřelý papaláš, nikdo by po nich vajíčka neházel. Naštěstí je i v ČSSD dost rozumných lidí, tak snad jim to jednou dojde.

.Zrušte ty poplatky ve zdravotnistí vy k............. a odejděte z vlády .
Jan, včera 17:08

Odpověď vložena: dnes 13:13
Pokud to nevíte, v ČR už vládne úřednická vláda a to až do předčasných voleb, z nichž vzejde vláda nová. Účinnost poplatků ve zdravotnictví na lepší financování celého systému se dá prokázat. Zastáncem poplatků byl ostatně i vlivný člen ČSSD a dnes středočeský hejtman dr. Rath, dnes už se k tomu nehlásí. Souhlasím ale s tím, že neschopnost MZd komunikovat toto téma s veřejností byla tragická.

...no a ěšče jeden,pane ZAHRADIL... ...to fakt do toho POLSKA nemůžete jak DISIDENTI za "SOLIDARITY" ..jezdit pro ty "ROZUMY" tajně??? Koho z protikandidátů vnímáte jako největší hrozbu pro EU? Candide, dnes 9:41 Odpověď vložena: dnes 11:26 Nebezpečí představují všechna extremistická uskupení (v tuto chvíli hlavně pravicová - neonacisté, rasisté, lidé nesnášenliví). Také zdánlivě kultivované politické subjekty, které chtějí v Evropě pracovat na izolaci České republiky nepřinesou nic dobrého. K největším překvapením a také zklamání však patří vývoj posledních dní, kdy předseda ODS Mirek Topolánek navštívil kongres polských radikálů a dogmatiků "Právo a spravedlnost" bratrů Kaczyńských, kteří chtějí zavést trest smrti, zakázat umělé přerušení těhotenství, kriminalizují homosexuály a hlásají netoleranci. Jsou protievropští a v Evropském parlamentu chtějí založit novou, protievropskou frakci, do níž mají vstoupit také poslanci zvolení v ČR za ODS. Z tohoto pohledu je hlas pro ODS hlasem proti Evropě - a cestou do izolace. To jsem nečekala, ale je třeba na to upozornit. On-line rozhovory EUROVOLBY 2009: Kateřina Jacques ON-LINE Zelená poslankyně Kateřina Jacques chce do Evropského parlamentu bojovat na životnní prostředí. Proč bychom jí měli volit? I na to se můžete zeptat v úterý 2. června mezi 10 a 11 hodinou v ON-LINE rozhovoru se čtenáři Deníku.cz! od 29.5.2009 13:00 do dnes 12:00
vladko 001, včera 17:04

Odpověď vložena: dnes 13:10
ODS nezakládá protievropskou frakci. Zakládá v Evropském parlamentu novou poslaneckou skupinu-názorovou platformu, která bude opozicí proti mocenskému monopolu evropských lidovců a evropských socialistů, kteří si vždy v tiché "velké koalici" v EP rozdělí všechen vliv a moc. Tento mocenský a politický monopol je třeba narušit.

.Vážený pane ZAHRADILE... ..ptát se na ty fotky u Berlusconiho asi nemá smysl-tak se NEPTÁM !! ..ale ptal jsem se u senátora BALÍNA.. ...A ZATÍM ODPOVĚDI "nic-MOC"".. Tož to zkusím ještě s váma-možná budete vědět,"ČÍM ta čarodějka BOBOŠÍKOVÁ okouzluje svoje "POTENCIONÁLNÍ " voliče??? že by jí stačilo k vítězství TOHLE:??? Diskuze - Moderní levicová strana - realita nebo zrada ideálů? Re: dobrá otázka půl odpovědi odpovědět mail 02.06.2009 15:13:25 vladko001 TOŽ ASI TAK..soudruzi-ZRADIT,ZRADIT a ešče jednou ZRADIT !!! (vraveli sůdruh LENIN) Bobošíková: Kromě ODS zradili i komunisté 15. 5. 2009 (Aha) - Zásadním cílem koalice Suverenita, volební číslo 5, je obhajoba vlastnických práv občanů České republiky. V souvislosti s možným přijetím lisabonské smlouvy bude nutné bojovat za ty, kdo mají nemovitosti v pohraničí nebo na původních pozemcích šlechtických kolaborantů ve vnitrozemí. Už dnes se připravují majetkové žaloby ze strany sudetských Němců a kolaborantských šlechtických rodů a čeká se jen na ratifikaci lisabonské smlouvy. Ta ve své podstatě může prolomit Benešovy dekrety. Vzhledem k tomu, že kromě ODS i komunisté zradili sliby dané voličům v pohraničí a hlasovali pro lisabonskou smlouvu, leží veškerá tíha boje proti revizi výsledků druhé světové války na nás, na koalici Suverenita. Proto je nutné, abyste vy, kteří jste ohroženi, přišli volit. Bojuji také za to, aby se čerpaly peníze z evropských fondů jednak na podporu seniorů a také, a to je velmi důležité, na podporu zaměstnanosti. Volte koalici Suverenita (Strana zdravého rozumu a Politika 21), volte číslo 5. Vaše Jana Bobošíková ...jak jsem uvedl v debatě ZDE: ...v odpovědi soudruhu HELEROVI: ..JE TO VŽDY O TĚCH NĚKOLIKA OTÁZKÁCH: Tak jsem myslel,že to "SNAD" pochopíte.. ..ale zdá se,že VÁS tak docela nechápe ani soudruh BALÍN..(viz níže).. Ale nelámu nad VÁMI hůl a zkusím to ještě jednou POLO-PATISTICKY.. Myslíte,že potěším aspon soudruha BALÍNA,když mu to tam "prsknu?? (když už jsem nepotěšil VÁS).. von mě totiž kdysi-před lety,když jsem to TAM U NĚHO "vosolil" Klauzovi... ujištoval,že mě chápe a MAZAT NEBUDE(GOOGLE tu naši "debatu" najít umí..) Až zas budete chtít mi něco,co NECHÁPETE,napsat,tak to zkuste nejdřív trochu důkladněji promyslet a zjistit si ty "VSTUPNÍ INFORMACE V POZADÍ)... otázky znějí (stejně jak za bolševika): KDO,S KÝM,PROČ,popř.ZA KOLIK... (ale to už asi sám víte,nebo ne???) S přátelským pozdravem: PRÁCI ČEST.. vladko001 Re: Re: dobrá otázka půl odpovědi odpovědět mail 02.06.2009 15:30:25 kid Trocha vam nerozumiem sudruh? Nemal byste svoje "litanie" adesovať sudruhom vyšie? Ty su s Bobo zadobre ale možno vam radi povedaju svoje stanovisko o zrade. A snad i ponuknu svoju analyzu volby klause skrze Bobo. Ta už to na seba povedala na radio Impulz minulý tyžden u pana Moravca. Bolo to dobre. Asi i preto ta prava lavica nevie, preco ta vajca tolko lietaju... * Re: Re: Re: dobrá otázka půl odpovědi odpovědět mail 02.06.2009 16:25:28 vladko001 TO MI AŽ TOLIK NEVADÍ.... Znám totiž i oblíbené přísloví od velkého ALLA.... ..vám to tu mrsknu,at máte nad čím dumat.. Pro člověka je obtížné nějakou věc pochopit, pokud za nepochopení této věci dostává zaplaceno.(Upton Sinclair) ..a ještě KONTEXT....kde to bylo použito... Oblíbené ekologické mýty O ekologii se mluví čím dál víc, dostává víc prostoru v médiích. Tématy jsou globální oteplování, hledání alternativních paliv a zdrojů energie. Česká veřejnost ale není vůbec otevřená, ba naopak. Máme u nás spoustu nadšených diskutérů, kteří hájí ropu, uhlí a jádro, alternativními zdroji a ekologií vůbec ostentativně pohrdají. Přitom většina z nich nejsou ani poučení laikové, netož pak odborníci. Argumenty jsou pořád stejné (rozepisuju se o nich dál), ale nejsou nijak podložené. Nedokážu to pochopit, proč se někdo musí vyjadřovat k nečemu, čemu nerozumí? Jaderná energie je jedinná možnost – možná pro ty, co o ostatních možnostech nemají páru. Bohužel jsou tyto mýty zastoupeny v hojné míře i na těch nejvyšších místech. EDIT
vladko 001, včera 16:47

Odpověď vložena: dnes 13:07
Využití jaderné energie podporuje i ODS, stejně jako všechny politické strany v ČR s výjimkou Zelených. Prolomení tzv. Benešových dekretů po přijetí Lisabonské smlouvy nehrozí, protože evropské právo nemá retroaktivní platnost. Nemůže se tedy vztahovat na něco, co se stalo jheště předtím, než vznikla Evropská společenství a Evropská unie. Dodávám, že dekrety prezidenta Beneše jsou z let 1945-46, zatímco první smlouva o Evropských společenstvích byla podepsána až v roce 1957.

.Dobrý den, myslíte si, že rozmělněním sil v rámci pravicové frakce založením vámi avizované nové frakce dokážete získat v EP větší vliv?Nedochází tak ze strany ODS spíše k "opoziční" roli a výstup z hlavního evropského proudu? Pro voliče je určitě zajímavá stránka www.votewatch.eu, kde si může každý najít jak jsou jejich poslanci aktivní. Jak obhajujete některé kroky vašich spolustraníků, ale i vás? Zarazila mě nejen vaše neúčast při hlasování o Schengenském acquis před vstupem naší země do Schengenu nebo záporné hlasování poslance Strejčka proti levnějšímu volání ze zemí EU. Nemyslíte si, že právě to jsou ty hmatatelné výhody pro které poslance ODS volili občané ČR? Prosazujete spíše opak.
Radek L., včera 16:47

Odpověď vložena: dnes 13:04
Nejde o rozmělnění sil. Jde o založení názorové a politické alternativy vůči převládajícímu proudu v EP, který představují jak evropští lidovci, tak evropští socialisté. Jsou to vyznavači eurofederalismu, tedy další bruselské centralizace a přenášení pravomocí na úroveň EU. S tím nesouhlasíme. My máme jinou vizi EU a chceme ji se svými partnery v nové frakci prosazovat. Pokud jde o účast na hlasování - moje účast byla cca 77 % což je na průměr EP velmi slušné. Vámi zmiňované hlasování spadá zřejmě do zbylých 23 %, kdy jsem z nějakých důvodů nehlasoval. Pokud jde o poslance Strejčka a tzv. zlevnění roamingu, je to velký podfuk a já jeho postup - hlasování proti - zcela schvaluji. Nejde trotiž o žádné zlevnění ale čirý populismus. Nařízené stropy cen pro roaming si telefonní operátoři lehce vykompenzují tím, že zvednou ceny v jiných položkách. Navíc ze statistik vyplývá, že drtivá většina mobilních hovorů v EU je vnitrostátních, většiny občanů se to tedy ani nedotkne. Roaming však používají častoi právě europoslanci, takže se dá říci, že tímto opatřením pomohli hlavně sami sobě.

.Je mi 51 let a jsem proti LS jaké je vaše stanovisko?Děkuji za odpověď.
Jana, včera 15:05

Odpověď vložena: dnes 12:56
Také nejsem příznivcem Lisabonské smlouvy. V Evropském parlamentu jsem pro ni nehlasoval. Chápu ale stanovisko vlády, která měla při jednání o LS do jisté míry svázané ruce - premiér nemohl použít právo veta kvůli nesouhlasu zelených a lidovců a také 23 členských států EU nechtělo v textu žádné změny, pouze 4 země včetně ČR bojovaly za jiný text. Takže výsledek je takový jaký je. Při hlasování o LS nebyl v ODS žádný stranický diktát jak hlasovat - poslanci a senátoři mohli hlasovat zcela podle svého vědomí a svědomí. Většina se rozhodla smlouvu podpořit.
.

Vyhledávání



Přihlášení






Odkazy

 Petr Beitl

Poslanec PS PČR

 

blog.idnes.cz

ODS Jablonec nad Nisou, Komenského 23/7, 466 01 Jablonec nad Nisou
Tel.: 910 980 110, GSM: 603 489 934, E-mail: os.jablonec@ods.cz