2024
sobota 23. listopadu
Aktuálně:
[ archiv novinek ]
Aktuality:
21.11.2024
Jezdil jsem na skateboardu. VIP lóže nejsou pro mě, říká Petr Fiala v Nosičích vody
[ Více ]
21.11.2024
Vládní výbor pro strategické investice řešil rozvoj lidských zdrojů, ale i stavbu vysokorychlostních tratí v ČR
[ Více ]
20.11.2024
Je třeba stanovovat si odvážné cíle, nikoli říkat, že něco nejde, řekl Petr Fiala v debatě Deníku
[ Více ]
20.11.2024
Vláda podpoří povodněmi postižené sportovní organizace a firmy, rozšíří i pomoc podnikatelům obchodujícím s Ukrajinou
[ Více ]
19.11.2024
Modernizace vysokého školství: ODS přináší konkrétní řešení pro studenty i vědce, reaguje na konkrétní výzvy
[ Více ]
www.premyslsobotka.cz) Jako zatím jediný z kandidátů na prezidenta České republiky zveřejnil Přemysl Sobotka k dnešnímu dni kompletní přehled plánovaných výdajů na svou volební kampaň. Návštěvníci jeho webu www.premyslsobotka.cz se tak mohou pohodlně dozvědět například to, kolik peněz plánuje vynaložit do ledna 2013 na inzeráty v novinách či na billboardy.
„Dnešním dnem končí řízení o registraci kandidátů do přímé volby hlavy státu. Proto považuji za korektní vůči voličům zveřejnit, s jakými náklady počítám ve své kampani. Jde o zhruba 15 milionů korun, které jsem rozepsal na jednotlivé položky. Díky tomu je jasné, kolik vložím do tištěné inzerce, kolik do internetové reklamy, billboardů nebo direkt mailu.
Na webu prezidentského kandidáta: Financování kampaně
Zdůrazňuji, že je to plán, který se nakonec může od výsledné sumy lišit o několik procent. Nikoli však o několik milionů,“ vysvětluje Přemysl Sobotka, kandidát na prezidenta republiky a místopředseda Senátu. „Nebudu nikoho z ostatních kandidátů vyzývat, aby mne následoval. Každý si musí zamést před vlastním prahem. Chci jen dát najevo, že mé volební účetnictví je přehledné a transparentní.“
Přemysl Sobotka již dříve uvedl, že plánované náklady na jeho prezidentskou kampaň před prvním kolem volby dosáhnou zhruba 15 milionů korun. Vliv volební reklamy ale nepřeceňuje, a věnuje se proto intenzivně osobním debatám s občany, a to zejména o tématech jako je suverénní postavení České republiky v Evropské unii či zachování české koruny.
Po skončení volební kampaně zveřejní Přemysl Sobotka podrobnou zprávu o nákladech na svou volební kampaň, která bude obsahovat detailní informace o výdajích za jednotlivé složky kampaně.