2025
20. dubna
Aktuálně:
Aktuality:
16.04.2025
Vládní koalice ohledně úpravy migračních pravidel opravdu něco dělá, opozice o tom jen řeční, řekl na CNN Prima News Jan Skopeček
[ Více ]
16.04.2025
Petr Fiala na CNN Prima News: Chlorovaných kuřat z USA se bát nemusíme. Větším nebezpečím jsou levné výrobky z Číny
[ Více ]
16.04.2025
Vláda se zabývala návrhem Evropské komise na Dohodu o čistém průmyslu a projednala plnění Strategie BESIP
[ Více ]
15.04.2025
ČR musí urychlit přijímání opatření pro omezení výskytu látek obsahujících rizikové sloučeniny PFAS, shodli se účastníci debaty v Senátu
[ Více ]
15.04.2025
Úspěch země závisí na tom, jak se změní EU, řekl premiér Petr Fiala na konferenci Česko na křižovatce
[ Více ]
15.04.2025
Martin Kupka: Obnovitelná nebo nízkouhlíkatá paliva mají pomoct zachovat dostupné evropské automobily
[ Více ]
www.premyslsobotka.cz) Jako zatím jediný z kandidátů na prezidenta České republiky zveřejnil Přemysl Sobotka k dnešnímu dni kompletní přehled plánovaných výdajů na svou volební kampaň. Návštěvníci jeho webu www.premyslsobotka.cz se tak mohou pohodlně dozvědět například to, kolik peněz plánuje vynaložit do ledna 2013 na inzeráty v novinách či na billboardy.
„Dnešním dnem končí řízení o registraci kandidátů do přímé volby hlavy státu. Proto považuji za korektní vůči voličům zveřejnit, s jakými náklady počítám ve své kampani. Jde o zhruba 15 milionů korun, které jsem rozepsal na jednotlivé položky. Díky tomu je jasné, kolik vložím do tištěné inzerce, kolik do internetové reklamy, billboardů nebo direkt mailu.
Na webu prezidentského kandidáta: Financování kampaně
Zdůrazňuji, že je to plán, který se nakonec může od výsledné sumy lišit o několik procent. Nikoli však o několik milionů,“ vysvětluje Přemysl Sobotka, kandidát na prezidenta republiky a místopředseda Senátu. „Nebudu nikoho z ostatních kandidátů vyzývat, aby mne následoval. Každý si musí zamést před vlastním prahem. Chci jen dát najevo, že mé volební účetnictví je přehledné a transparentní.“
Přemysl Sobotka již dříve uvedl, že plánované náklady na jeho prezidentskou kampaň před prvním kolem volby dosáhnou zhruba 15 milionů korun. Vliv volební reklamy ale nepřeceňuje, a věnuje se proto intenzivně osobním debatám s občany, a to zejména o tématech jako je suverénní postavení České republiky v Evropské unii či zachování české koruny.
Po skončení volební kampaně zveřejní Přemysl Sobotka podrobnou zprávu o nákladech na svou volební kampaň, která bude obsahovat detailní informace o výdajích za jednotlivé složky kampaně.